مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:312023-01-05سياسي

خبر خوب| باز شدن گره افتتاح تنها بیمارستان میاندورود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، طی ماه های گذشته خبرهای خوبی از گره گشایی در ارتباط با پروژه های نیمه کاره می شنویم که این بار قرعه به نام تنها بیمارستان شهرستان میاندورود خورده است.

  بیمارستان شهرستان میاندورود در سال 90 کلنگ زنی شده ولی موضوع مهم اینکه باوجود گذشت یک دهه از عملیات اجرایی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

  سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران صبح امروز در بازدید از بیمارستان نیمه تمام میلاد نور در شهرستان میاندورود، اظهار کرد: تاکنون بیش از 300 میلیارد تومان جهت ساخت و خرید تجهیزات این بیمارستان هزینه شده است.

  وی با اشاره به اینکه این پروژه مهم و بزرگ شهرستان متعلق به بخش خصوصی است که با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی به دلیل کمبود اعتبار در حال حاضر متوقف است، افزود: برای آغاز عملیات اجرایی جهت تکمیل هرچه زودتر این پروژه به زودی نشست عملیاتی با مسؤولان شهرستانی و استانی مرتبط با این بیمارستان در استانداری مازندران برگزار خواهد شد.

  استاندار مازندران با اعلام اینکه بهره برداری از این پروژه نیازمند 400 میلیارد تومان اعتبار تکمیلی است، تصریح کرد: در تلاش هستیم با مذاکراتی که با برخی نهادهای دولتی و حاکمیتی انجام شده نسبت به تامین منابع جهت بهره برداری از این پروژه اقدامات لازم صورت گیرد تا شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| باز شدن گره افتتاح تنها بیمارستان میاندورود

خبر خوب| باز شدن گره افتتاح تنها بیمارستان میاندورود